آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

سلام خوش آمدید

دانلود رایگان بازی پولی 41148:4

بازی 41148:4

سینا تنتا، مردی که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجراهایی مرگبار شده است، سرانجام  به هویت واقعی خود پی می برد. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و برای به اتمام رساندن ماموریت خود، با شخصیت هایی جدید، مکان های مخفی و اتفاقات وحشتناک مختلفی روبرو خواهد شد. مسیری همراه با خون و فریب و خشونت در پیش روی شماست و برای رسیدن به هدف و روشن شدن همه رازها، باید بهای آن را پرداخت کنید!

آموش 41148:4

برای پی بردن به تمام اسرار بازی شما نیاز خواهید داشت تا چندین بار بازی را به پایان برسانید و با دقت همه چیز را بررسی نمائید!

مراحل بازی 41148:4

توجه: درصورتیکه صفحه در قسمتهایی از بازی سیاه شد، بازی را دوباره اجرا نموده و گرافیک پایین را انتخاب نمائید. همچنین بازی در تعداد اندکی از دستگاه های Asus اجرا نخواهد شد.

تغییرات آخرین نسخه 4.099

– اضافه شدن بخش GunRange (این بخش پس از یک بار تمام کردن بازی، در منوی اصلی در دسترس خواهد بود.)
– برطرف شدن مشکلات زیرزمین، کشتن نگهبان، بخش لیزر و سنسور ژیروسکوپ

دسترسی‌ها

  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • کنترل لرزش
  • دسترسی کامل به اینترنت

لینک دانلود: خرید از کافه بازار

نسخه: 4.099
حجم: ۳۴٫۹ مگابایت
قیمت در کافه بازار: ۳,۰۰۰ تومان

پایان متفاوت 41148:4 - تریلر 41148:4

نظرات (۳۱)

من قبلا ایپزود ۴ این بازی رو رایگان رفتم الان چرا پولیش کردن؟؟؟ لطفا دوباره رایگان کنید  

سلام آقای فنائی من ۱۱ سالمه و نه حساب بانکی مجازی دارم و نه پدر مادرم برام می‌خرند لطفاً رایگانش کن دیگه یا حداقل ادامه بازی ۱:۰۰ رو رایگان کن پا تو می‌بوسم التماست میکنم خواهشاً

سلام من این بازی قبلا تموم کردم ولی حالا دارم سعی میکنم نسخه کاملشو پیدا کنم لطفا شماره ۴ را رایگان کنید 

ممنون میشم اگه رایگانش رو هم بزارید

با تشکر از سازنده خوب این بازی

آقای مهدی فنائی دمت گرم خدایی بازی هم رایگان کن طزفدارای خودت میره بالا ولی بازم زحمت کشیدی براش ولی همه ممنون میشیم اگه رایگان کنی😉

خیلی خوبه من ۱ و ۲ و ۳ رو تا ته رفتم خیلی خوبه خیلی خوب ممنونم آقای فنائی 

سلام اقای فنایی میخواستم بگم به حرف اینا گوش نکنید اینا نمیدونن شما چقدر زحمت کشیدید واسه ی این بازی بعد زورشون میاد۲۰۰۰هزار تومان بدن . راستی زود تر اپیزود دوم بازی ۱:۱۱ رو بسازید حوصله مون سر رفته به خدا . و آخرین چیز اینه که ۴۱۱۴۸ بهترین بازی هست که تو عمرم بازی کردم خیلی هم راز و رمز داره

سلام آقای فنائی من این بازی رو چند سال پیش خریده بودنش بعد به خاطر  حافظه گوشیم کم بود به خاطر این حذف کردم و هنوز پولی رایگان کنید

اقای سازنده به فکرماها کوچیک ها هم باشید منو دوستم هزار بار قسمت های ۱.۲.۳روتموم کردیم بخدا حوصلمون رفت رایگانش کنیدممنون میشم اگه رایگانش کنید

با تشکر

چرا بعد از تموم کردنش برمیدارین

چرا دانلود نمیشه

 

سلام من تامرحله ی اخر رفتم باهد برم زیرزمین

ببخشید اپیزد چهار و اگه بخریم اتمینان هست که بیاد میترسم پولم بره و دیگه بر نگرده.😕😕

سلام ما دنبال رایگانشیم بعد میگید پولی هست 

سلام آقای فنایی این همه آدم دارن میگن رایگان کن هیچی نمیشه به خدا طرفدارات میرن بالا تازه اذیت نکن مردمو
من‌ قبل از اینکه این سایت پاک بشه من‌ دانلود کردم دیدم آخرش چی شد آخرش سینا تنتا میمیره

آقای فنایی تو رو جون مادرت رایگانش کن من یه بچه ۱۲ ساله هستم کسی ب من پول نمیده اگه نکنی ماهم نمیخریم
 اقایی فنائی جون من این اپیزود رو رایگان کنید تا همه بتونن بازی کنم😘
من خیلی خوشحالم اقای فنائی که مردم ما انقدر  ذهن خلاق دارند ممنون از بازیتون
فقط خوب میشد اگه سینا تو مرحله اخر نمی مرد 

من خیلی این بازی را دوست دارم صد بار ایپزود ۳.۲.۱را بازی کردم ولی من آرزو داشتم بتونم یک بارم که شده ایپزود۴روبازی کنم آقای فنائی التماس میکنم من دوست داشتم این ایپزود۴روبازی رابخرم ولی پدر و مادرم اجازه نخواهند دادخواهش میکنم برای نیم ساعت هم که شده بازی را رایگان کنید خواهش میکنم.......🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
لطفا بازی رو رایگان کنید . من ۱۲ سالمه و نمیتونم بازی رو بخرم . خواهشا به فکر کوچیکترا هم باشید اقای فنائی. ما نه حساب بانکی داریم نه اجازه اینکارو داریم که بازی بخریم.

اقای مهدی فنایی من میخام برم تو اتق مخفی سینا باید پنج تا مکعب بدم .توی نسخه4 فقط بدون مکعب پولی و همینطور گان رنج
سلام من فقد میخاستم بگم اقای فنائی ممنون میشم اگه بازی رو رایگان کنید چون این بازی خیلی باحاله واگه رایگانش نکنید کسی نمیخره 
مرسی😘😕
رایگان نکنید بازی نمیکنیم
سلام. من با تمام احترام که به جناب آقای فنائی قائل هستم،لطف کنن حد اقل یک ساعت هم که شده بازیو رایگان کنن. زیرا که شاید یه بچه ی مثلا 13 ساله باشه و بخواد این بازیو ادامه بده اما نمیتونه. راستش من 13 سالمه و میخوام ابن بازیو ادامه بدم اما نمیتونم و کل روزم رو صرف پیدا کردن این بازی بودم،اما بی نتیجه موند. ازتون خواهش میکنم حداقل به مناسبت عید فطر ابن لطف رو برای ما بکنین ومطمئن باشید که طرفدار های بازی زیاد نمیشه که هیچ،بهترین هدیه رو هم به ما دادین. من از طرفدار همیشگی ابن بازی هستم. با تشکر فراوان. 
رایگانشو بذارید حالا این همه بازی خارجی قسمتی رو رایگان میذارن بازی خارجی چه فرقی با ایرانی داره؟
پاسخ:
این نسخه از بازی یعنی قسمت 4 پولی می باشد. برای دانلود قسمت های 1 تا 3 که رایگان است به سایت بازار مراجعه کنید.
کاشکی رایگان بود چون من این بازی رو خیلی دوست دارم.درضمن من از۱تا۳شو رایگان دانلود کردم.کل مراحلشوهم تموم کردم.بچه ها چند ماه صبر کنید رایگان میشه
پاسخ:
این نسخه، آخرین ورژن از این بازی هست و رایگان منتشر نمیشه. درضمن یکم خرج کن و از تولید ایرانی حمایت کن به خدا فقیر نمیشی...
یه بار امتحان کن نتیجش رو میبینی
 سلام چه چوری باید دانلوند شه
پاسخ:
سلام، به درخواست سازنده بازی لینک دانلود حذف شد. آن را از کافه بازار خریداری کرده و دانلود نمایید.
ممنون از اطلاعتون🌹موفق باشید
  • مهدی فنائی
  • سلام، ممنون میشم لینک دانلود رو بردارید
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام. لینک دانلود حذف و لینک کافه بازار جایگزین شد
    سلام لینک که خرابه :| حالا چه کنیم؟
    پاسخ:
    لینک دانلود به درخواست سازنده بازی، آقای فنائی حذف شد. برای حمایت از ایشان این بازی را خریداری کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این وبگاه به ارائه جدیدترین روش های کسب درآمد و نحوه دریافت شارژ اپراتورهای داخل کشور میپردازیم. همچنین چگونگی به دست آوردن کد تخفیف سایت های خرید اینترنتی و آموزش های نایاب و اختصاصی را قرار می دهیم. آهنگ های خاطره ساز و بیاد ماندنی نیز برایتان فراهم کرده ایم. در صورتی که نیاز به آموزشی خاص دارید، از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مطلب مورد نظرتان به صورت پست ارسال شود. لطفاً ما را دنبال کنید

    کلمات کلیدی

    رمان جدید و بسیار زیبا

    دانلود رمان عاشقانه

    دانلود رمان بدون سانسور

    دانلود رمان

    گرفتن شارژ مجانی

    شارژ رایگان واقعی

    شارژ رایگان رایتل

    رمان جدید خارجی

    حذف اکانت اینستاگرام

    آموزش گرفتن شارژ آسان

    شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

    دریافت شارژ رایگان برای ایرانسل همراه اول و رایتل

    دانلود با لینک مستقیم

    کسب درآمد میلیونی

    شارژ رایگان همراه اول

    شارژ رایگان ایرانسل

    دریافت شارژ رایگان

    کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم دارند

    فال و طالع بینی ماه های ازدواج عروس و داماد

    فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج

    فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال

    فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما

    طالع بینی ماه های ازدواج عروس وداماد

    طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

    طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

    با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است

    با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است

    متن کامل رمان مردی به نام اوه

    رمان مردی به نام اوه

    دانلود رایگان رمان مردی به نام اوه

    آخرین نظرات