آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

سلام خوش آمدید

متن های زیبا و احساسی با عکس

کاش می دانستم کیـــست

آن که هر شب برایـــــــت

دست قلاب می گیــــــــرد

تا هر شـــــب، خواب را از چشمانم بپرانی

دیواری کوتاهتــــــــــــر از خواب های من نیافـــتی

لعنــتــــــــــــ

متن های زیبا و احساسی با عکس عاشقانه و زیبای غمگین

.

.

.

ﺑﺮﺳﺮ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﯼ ﺳﺒﺰ ﻓﻠﮏ

ﺑﺎﻏﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﮔﻔﺖ

ﺩﻝ ﺗﻮ ﭼﻮﺑﯿﻦ ﺍﺳﺖ

ﻭ ﻧﺪﺍﻧﺴﺖ ﮐﻪ

ﺯﺧﻢ ﺯﺑﺎﻥ

ﺩﻝ ﭼﻮﺏ ﺭﺍ

ﻫﻢ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ

عکس و متن زیبا با موضوع مترسک

فرودگاه‌ها بوسه‌های بیشتری از

سالن‌های عروسی به خود دیده‌اند

و دیوارهای بیمارستان‌ها

بیشتر از عبادتگاه‌ها دعا شنیده‌اند … !

عکس زیبا شوغ دیدار

خدایا کفر نمی گویم

پریشانم، چه می خواهی تو از جانم؟

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

خداوندا تو مسئولی، خداوندا تو تنهایی و من تنها، تو یکتایی و بی همتا

ولیکن من نه یکتایم نه بی همتا، فقط تنهای تنها…

.

.

.

.

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

نوبت به ما که رسید قلم افتاد . . .

دیگر هیچ ننوشت خط تیره گذاشت و گفت : تو باش اسیر سرنوشت !

.

.

.

هیچگاه اجازه ندهی احساس نا امیدی باعث شود

به کمتر از آنچه که لیاقتش را دارید

رضایت دهید

.

.

.

.

آدمهای راستگو خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن

خیلی راحت احساساتشون را بروز میدن

خیلی راحت بهت میگن دوستت دارن

خیلی دیر دل میکنن

خیلی دیر تنهات میزارن

اما وقتی زخمی بشن،ساکت میشن،چیزی نمیگن،خیلی راحت میرن و دیگه بر نمیگردن!!!

.

.

.

.

موهایت را روی صورتت که میریزی

نیمی را به شرق نیمی را به غرب

دنیا ی من تعادل می گیرد…!

و من دور از آن خط استوا

زیر سایه پلکهایت روزه میگیرم…!

.

.

.

.

همیشه سکوت

به معنای پیروزی تو نیست.

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی

چه بی صدا باختی. . .

.

.

.

.

در هوای تو ، دنیا را خواهم گشت

کجایی ؟

برگرد . . .

.

.

.

.

ﻋﺎﻗﺒﺖ، ﯾﮏ ﺭﻭﺯ، ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ

ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﺭﺍ

ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ

.

.

.

.

او هیچ وقت نرفت !

فقط پایش لغزید !

سرش به اتفاق تازه ای خورد !

و آلزایمر گرفت !

همین

.

.

یا همیشه دیر بودم

یا ازم خسته شدن زود

من به هر کسی رسیدم

لحظه خدافظی بود ..

.

.

دو دل نباش !

یا بمان یا برو…

اما ! بدان

با ماندن ات جان میگیرم

و با رفتن ات جان میدهم

.

.

با نبودن هایت عادت کردم

دیگر برنگرد

تنهاییم بهتر است

.

.

متن های زیبا و غمگین با عکس عاشقانه و احساسی,نوشته های عاشقانه,نوشته غمگین,متن غمگین با عکس,نوشته های زیبا و عاشقانه با عکس,عکس با متن,دل نوشته غمگین,غمگین,نوشته های کوتاه عاشقانه,نوشته های کوتاه غمگین,نوشته های فوق العاده زیبا و احساسی,نوشته های دل نشین,متن دل نشین با عکس,دل انگیز

تکست گرافی با موضوع جایی برای دلتنگی ها

عکس نوشته های احساسی و عاشقانه

برای مشاهده ی عکس ها در اندازه اصلی بر روی هر یک کلیک کنید

جملات کوتاه برای پروفایل

تنها راه شناخت یک نفر دوست داشتن او بدون هیچ امیدی است...

متن زیبا برای اینستاگرام

عشق، مانند بیمار شدن است نمی‌دانی چطور اتفاق می‌افتد! عطسه میکنی، یکهو می‌لرزی و دیگر دیر شده، سرما خورده‌ای...

متن زیبا برای پروفایل

تنهایی یعنی باران ببارد و، تو به قدر دو نفر، تنها قدم بزنی!


معنای زنده بودن من با تو بودن است...

تمام جان و تنم را بکش در آغوشت مرا که طاقت یک پیرهن جدایی نیست

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد اما تو نرو بگذار من نادان بمانم

با هم که قدم می زنیم حسودی اش می شود آفتاب، نه که هیچ گاه قدم نزده است با ماه!
سیاه چاله است چالِ گونه ات رحم کُن نخند...
عشق مانند میکروبی است که از راه چشم وارد قلب میشود

تو از کی عاشقی؟ این پرسش آینه بود از من خودش از گریه ام فهمید مدتهاست، مدتهاست...

دستم را بگیر! جیب ها گاهی، عمق تنهایی را نمیفهمند ...

کتاب مقدس آدم برفی ها یک آیه دارد: "دلگرم نشو!"

پیراهنت در باد تکان می خورد... این تنها پرچمی ست که دوستش دارم...

اگه متاهل هستین! یه بار بهش اجازه بدین شما رو به سلیقه خودش آرایش کنه

میدونی چرا روز پسر نداریم؟؟؟ چون وقتی یک پسر برای اولین بار تو صَف نونوایی وایمیسته دیگه پسر نیست مَرد شده! فرق نمیکنه 5 سالشه یا 50 سال!

سیرم از این جهان اشتهای تو دارم

نگران رفتن ها نباشید زمین گرد است

گور پدر شعر خودت از این همه نیامدن خسته نشدی؟

حس میکنم دنیا خالیست مگر تو چند نفر بودی؟!

پیله ی تنهایی ام را دوست دارم می دانم فردا پروانه می شوم...

برگرد! بگو غلط کردم! شاید! شاید! اجازه ی غلطِ بعدی را بهت دادم!

لعنتی یا بیا یا بیا لعنتی...

برگرد من تنهایی زورم به تنهایی نمی رسد...
هر چه می خواهم غمت را در دلم پنهان کنم سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن
با سپاس از کـ شو

جوک های جدید - گلچین شده مناسب برای لاین و وایبر و تلگرام

 

متن عاشقانه و کوتاه برای تلگرام

 

تو پایان تمام فصلهای عاشقانه منی

 

جملات کوتاه و عاشقانه

 

عاشقانه ترین حرفی که یه پسرمیتونه به یه دختر بزنه اینه که.... عزیزم،دختری که بعدازتوقراره عاشقش بشم دخترمونه

 

عکس و متن کوتاه عاشقانه

 

آموخته ام که: خدا عشقست و عشق تنهاخداست! آموخته ام: وقتی ناامید میشوم خدا،با تمام عظمتش،عاشقانه انتظار میکشد،دوباره به رحمتش امیدوارشوم! آموخته ام: اگر تاکنون به آنچه خواستم نرسیدم،خدا برایم بهترش را درنظر گرفته!!

 

حرف های کوتاه عاشقانه

 

ســـ ــینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت *

 

جملات عاشقانه خیلی کوتاه برای Telegram

 

انسان ها زود پشیمان می شوند…. گاه از گفته هایشان گاه از نگفته هایشان اما سراغ ندارم کسی را که از" لبخند زدن " پشیمان شده باشد…! خوشا به حال آنانی که خوب میدانند ، " لبخند زدن "منطقی ترین گفت و گوی عاشقانه است…..

 

متن خلی کوتاه و عاشقانه

 

چه زیبا میشد ادم با عشقش رو یکی از این صندلیها میبود عاشقانه صحبت میکردن شما نظرتون چیه

 

متن کوتاه و زیبا در مورد دلتنگی

 

از جـنـس کـدام نــور بـودی سـتـاره مـــن؟...♡ کـه جـسـارت بـا تــو بـودن در مــن جـنـبـید؟...♡ و مــن چـه عــاشـقـانـه بـه رویـت لـبـخـنـد زدم...♡ و تـــو چـه مـهربـانـانـه لـبـخـنـدم را پــاســخ گـفـتـی...♡ و ایــن شــد ... عــاشــــــــقـانـه ی آرام "مـــن" و "تـــــو"...♡

 

متن کوتاه عاشقانه

 

اگر قرار است برای چیزی زندگی خود را خرج کنیم بهتر است آنرا خرج لطافت یک لبخند یا نوازشی عاشقانه کنیم♥

 

متن کوتاه و زیبا برای ایبر

 

عاشقانه ای دارم زیباتر از انچه فکر کنی من در این عاشقانه ها پروانگی میکنم برای با تو بودن میرویم حتی بدون ریشه همچون گل مرداب من دراین مرداب تنهایی، تنها تورامیجویم آغاز رویش من عمق نگاه توست "توفقط برای من باش "

 

عکس و متن های عاشقانه

 

دریا هم که باشی گاهی در چارچوب خودت نمی گنجی سر می کوبی به صخره و ساحل دست و پا می زنی کسی حرفت را نمی فهمد پس از جدالی سخت با خودت بی رمق غمگین تنها به خودت باز می گردی دنیای بی رحمی است اما تو از دنیا بی رحم تر باش بجنگ باهرچه تورا از آرزوهایت دور

 

عاشقانه

 

وقتی حس میکنم... جایی در این کره خاکی تو نفس میکشی و من ز همان نفسهایت نفس میکشم... ارام میشوم ! تو باش! هوایت!بویت! برای زندگی کردنم کافیست...

 

متن خیلی کوتاه و زیبا

 

سوگند به زیبایی چشم هایت وبه ریزش همیشگی اشکهایم که من به خیال توبودن نیز قانعم خیالت رااز من نگیرکه خیالت مهربان ترین تصویرجهان است

 

متن کوتاه و عاشقانه واتس اپ

کسی را عـــاشـــقانه ببوس کــه روی گـونــه هـایــش تــه مــانـده بــوس دیــگــری نبــاشــد...

 

متن و تصاویر عاشقانه

 

ﺩﻟﮕﯿــﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﻭﻗﺘـﯽ: ﻓﮑـــﺮ ﻣﯿــﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧــﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴَــﻢ ﻣﺜﻞِ ﭼﺎﯼ ﻫﺎﯾـﯽ ﻫﺴﺘَﻨــﺪ ﮐﻪ ﺧـﻮﺭﺩﻩ ﻧﻤﯿﺸــﻮﻧﺪ!!! ! ﯾَﺦ ﻣﯿﮑﻨﻨــﺪ ﻭ ﺑﺎﯾــﺪ ﺩﻭﺭ ﺭﯾﺨﺖ !... !!

 

عکس و متن کوتاه عاشقانه

 

برای یه بارم شده بش بگو که تموم دنیاشی

 

متن های کوتاه و عاشقانه

 

اختراع تلفن بزرگترین خیانت به بشریت است خداحافظی باید رو درو باشد گاهی اوقات اشک ها،آدم ها را بیدار می کند لعنت بر خداحافظی های تلفنی

 

متن کوتاه و غمگین

 

آخرای شب که میشه♡ خسته♡ میری بی سر و صدا روی تخت دراز میکشی♡ دلت شکسته از دست کارای خودت♡ دلت واسه یکی خیلی تنگه♡ دلت میخواد یکی باشه که به حرفش گوش کنی♡ بغضت رو تو گلوت حبس میکنی و میگی♡ بیخیال♡ اگه من پیشش نباشم شاد تره♡ عکسشو میبینی♡ با خودت میگی خوش به حالش♡ بعد بغضت♡ بیخیال♡

 

متن غمگین و کوتاه برای اینستاگرام

 

به یادداشته باش هروقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن،کسی هست که عاشقانه تورامی نگردومنتظرتوست اشکهای توراپاک میکندودستهایت راصمیمانه می فشارد

 

عاشقانه و غمگین

 

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد , گله از رفتن احساس رفاقت دارد , چه صمیمانه به درگاه خدا می گویم , دلم از دوری رویت چه شکایت دارد

 

تصویر همراه با نوشته برا پروفایل واتساپ

 

جهان خیس میشه تو چشمای خشکم

 

دلم تنگ میشه واسه خنده هامون

 

جملات کوتاه عاشقانه فیسبوک

تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد اما تو نرو بگذار نادان بمانم...!!!

 

متن و عکس احساسی برای لاین

من ﻫﻤﻮﻧیم ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻓﮑـــ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺳﺨﺘﻪ ﺳﻨﮕﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺗﻠﻨﮕﺮﯼ ﻣﯿﺸﮑﻨﻪ

 

متن زیبا عاشقانه کوتاه برای واتساپ

به دروغ هایش عادت کرده بودم، اما از این میسوزم که برای اثباتش میگفت "جان تو"

 

عکس عاشقانه واتساپ

 

هنوزم دوسش دارم...

 

تصاویر و متن عاشقانه لاین واتساپ

 

نمیدونی بی تو چقد گریه کردم...

 

کلمات کوتاه عاشقانه

تمام حرف بر سر حرفی است که از گفتن آن عاجزیم

 

عکس نوشته برای پروفایل واتساپ

 

دلتنگی تاوان لحظه هاییت که دل میباخـــــــــــــــتیم

 

جملات و نوشته های کوتاه برای لاین

 

گریه کن گریه قشنگه...

 

گریه سهم دل تنگه...

 

عکس و متن عاشقانه برای واتساپ

 

صدای گریه ی همسایه می آید…….!

 

نمی دانم دیوارها نازک شده

 

یا دردها بزرگ …..!!!

 

جملات جدید زیبا ناب کوتاه عاشقانه

 

می دانم خیلی غلط می کند … ،

 

ولی چه کنم … ؟!

 

دل َم تو را می خواهد …

 

معنی دار ترین نوشته های فلسفی به همراه عکس

 

من تورو ذره ذره جمع کردم ؛ حق نداری خروار خروار بری !

 

قشنگ ترین جملات عاشقانه واتساپ

 

کاش می شد در غروب آفتاب

 

بی صدا با سایه ها کوچید و رفت

 

جملات احساسی و عاشقانه با عکس

 

آدم باید یه “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه :

مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا !

 

کلمات کوتاه و عاشقانه لاین

 

دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم …

هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !

 

جملات غمگین و عاشقانه برای لاین

 

یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا ، بگذار خیالم غافلگیر شود …

 

عاشقانه واتساپ

 

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

 

کوه غم از دلم رفتنی نیست

 

حرف عشق تو رو من با کی بگم

 

همه حرفا که آخه عزیز دل گفتنی نیست

 

متن کوتاه پروفایل لاین

 

کوتاه بیا … ،

 

سر َم به شانه ات نمی رسد برای ِ گریستن …

 

جملات کوتاه پروفایل لاین

 

رفتن با چمدان بستن آغاز نمی شود … ،

 

با فکر ِ به رفتن آغاز می شود …

 

جمله ی کوتاه زیبا برای پروفایل لاین

 

می دانی … ؟ ،

 

این بهارها فقط می آیند … ،

 

آغاز ِ شان امّا با آمدن ِ توست …

 

جملات عاشقانه پروفایل لاین

 

نرفتن به معنای ِ ماندن نیست … ،

 

بعضی ها نرفته اند امّا …

 

نمانده اند هم …

 

متن عاشقانه برای پروفایل لاین

 

یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …

 

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

 

متن کوتاه زیبا پروفایل لاین واتساپ

 

گاهی حرفم را برای نان ریزه های حیاطمان میزنم!

 

شاید گنجشکان هضمشان کنند….!!!

 

متن کوتاه بسیار زیبای پروفایل لاین

 

زخم هـــــــایم

 

را به خودت نــــگیر …

 

انــــــدازه ی این حرفــــها نیستـی

 

جملات کوتاه عاشقانه لاین واتساپ

 

قول داد تا آخر دنیا بماند،

 

سر قولش هم ماند،

 

همان روزی که رفت برای من آخر دنیا بود.

 

جملات کوتاه خیلی قشنگ لاین واتساپ

 

عشق یعنی موسیقی اسم تو

 

ساده اما تا ابد شنیدنی

 

یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل

 

بهترین دلیل عاشق شدنی…

عکس های زیبا و مناسب برای کاور - فیسبوک - تصاویر عاشقانه - عکس هایی از تنهایی - عکس کاور فیس بوک خیلی زیبا - تکست گرافی جدید - Text Graphy - تکست گرافی خفن - عکس نوشته و تکست گرافی شعر گونه - شعرهای احساسی برای پروفایل اینستاگرام - عاشقانه ترین جملات پروفایل لاین - جمله تیکه دار برای پروفایل - متن خوب برای واتساپ - متن قشنگ همراه با عکس - مطلب کوتاه برای پروفایل - متن های کوتاه برای پروفایل بیتالک - متن باحال واسه عکس - متنی عاشقانه برای وضعیت پروفایل - متن برای بیو اینستاگرام - عکس پروفایل - عکس پروفایل جدید دخترونه - عکس پروفایل واتساپ - متن‏ ‏خیلی‏ ‏خاص‏ ‏واتساپ - عکس آواتار پروفایل - دانلود رایگان عکس برای پروفایل - متن های مخصوص بیو تلگرام - متن برای Bio تلگرام - عکس پروفایل تلگرام

نظرات (۳۸)

کاش تنهایی پرنده بود...گاهی هم به کوچ فکر میکرد😔😔

متن کوتاه برا آیدی وات ساپ میخواستم

پاسخ:
به زودی اضافه میشه

عالی

اینا دیگه قدیمی شدن

  • مریم ثامری
  • عالیه اصلا محشره مرسی 

    متن تیکه دار مخاستم نبووووووود
    ممنونم
    👌👌👌

    عااااااااااالی بود

    عالی بود 
     ممنون از شما
    خوب تا کمی عالی ....🤗
    لایک داری عالے بود
    قشنگ نبودن،مرسی
    عالی بود ممنون
    awli bud mc vqn
    عالی بود نه ینی محشررررررررهههههه
    عــــــالــــــــے بـــــــود
    خوبه
    خوبه ولی کاش عقط عاشقانه بود
  • پسری دنبال عشق
  • خیلی خیلی عالی بود

    عالی بود بی نظیر 👏👏لاییییییییییک 
  • از روستااسفند
  • عالی بود یه کانال بزنیدبا ممبر های بالا و ایدی مدیر
    پاسخ:
    imohajer@
  • پسری از جنس مهربانی!
  • بسیار زیبا خیلی خیلی عالی بود.مررررسی
    عالی بود مرسی.
    بسیار عالی لطفا کانال تلگرام بزنید 😭
    پاسخ:
    ساخته شد. آدرس کانال: imohajer@
    خوووووووووووووووووب بودن ممنون
    عالی بودن
    سلام شما کانال تلگرام ندارین ؟؟؟؟واقعا پست هاتون عالیه
    پاسخ:
    سلام. بله داریم این آدرس کانال تلگرامی ماست: imohajer@ ممنون از لطفتون
  • یک عدد ریحانه ام!√
  • زخم هـــــــایم

     

    را به خودت نــــگیر …

     

    انــــــدازه ی این حرفــــها نیستـی
     😢😢😭😭😭عالی!
     
    پاسخ:
    ❤️‍
    خیلی هم خوب
    طبق معمول همیشگی حرف نداشت
    عالی بود
    عالی بود دمت گرم لایک داری
    خیلی عالی بود.ممنون
    پاسخ:
    قابلی نداشت
  • الناز محمدی
  • عالی بود مرسی
    خیللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    عالی بود مرسی
    خیلی عالی بود ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این وبگاه به ارائه جدیدترین روش های کسب درآمد و نحوه دریافت شارژ اپراتورهای داخل کشور میپردازیم. همچنین چگونگی به دست آوردن کد تخفیف سایت های خرید اینترنتی و آموزش های نایاب و اختصاصی را قرار می دهیم. آهنگ های خاطره ساز و بیاد ماندنی نیز برایتان فراهم کرده ایم. در صورتی که نیاز به آموزشی خاص دارید، از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مطلب مورد نظرتان به صورت پست ارسال شود. لطفاً ما را دنبال کنید

    کلمات کلیدی

    رمان جدید و بسیار زیبا

    دانلود رمان عاشقانه

    دانلود رمان بدون سانسور

    دانلود رمان

    گرفتن شارژ مجانی

    شارژ رایگان واقعی

    شارژ رایگان رایتل

    رمان جدید خارجی

    حذف اکانت اینستاگرام

    آموزش گرفتن شارژ آسان

    شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

    دریافت شارژ رایگان برای ایرانسل همراه اول و رایتل

    دانلود با لینک مستقیم

    کسب درآمد میلیونی

    شارژ رایگان همراه اول

    شارژ رایگان ایرانسل

    دریافت شارژ رایگان

    کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم دارند

    فال و طالع بینی ماه های ازدواج عروس و داماد

    فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج

    فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال

    فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما

    طالع بینی ماه های ازدواج عروس وداماد

    طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

    طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

    با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است

    با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است

    متن کامل رمان مردی به نام اوه

    رمان مردی به نام اوه

    دانلود رایگان رمان مردی به نام اوه

    آخرین نظرات