آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

سلام خوش آمدید

اینترنت رایگان همراه اول

اتصال فقط با سیم کارت اعتباری همراه اول❗️
♨️اتصال فقط با شارژ صفر (در صورت داشتن شارژ مبلغ کسر می شود) ♨️
🌺توسط این روش قادرید توسط یک سیم کارت همراه اول اعتباری با شارژ صفر از اینترنت رایگان لذت ببرید . این روش تست شده در تلگرام است و برای دانلود تست نشده است، اما تلگرام به طور کامل تست و پی ام ارسال و دریافت می شد.
آموزش:
گوشی خود را به اینترنت سیم کارت همراه اول اعتباری خود که شارژ آن صفر ریال است متصل نمایید. حال نرم افزار HOT VPN را از ادامه مطلب همین پست دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب و سپس اجرا نمایید . یک سرور رایگان را به دلخواه انتخاب و Conect کنید.

آموزش فری نت همراه اول

دقت نمایید در صورتی که پس از اولین ورود به نرم افزار ، نرم افزار قادر به نمایش لیست سرورها و اتصال به سرور های خود نبود ابتدا گوشی اندرویدی خود را به یک اینترنت دیگر که دیتا دارد متصل نمایید و وارد Hot VPN شوید تا لیست سرورها نمایش داده شود و سپس اینترنت را قطع و به اینترنت همراه اول متصل شده و کانکت کنید.

در صورتی که نتوانستید متصل شوید، از قسمت تنظیمات گوشی خود به قسمت Access Point Names و سپس از قسمت New APN نقطه دسترسی جدید ایجاد کرده و بر اساس قسمت های مشخص شده در تصویر زیر دو قسمت اول را پر کنید و بقیه را تغییر ندهید. در این هنگام تنظیمات را ذخیره کرده و دوباره برای متصل شدن تلاش کنید.

اینترنت رایگان سیمکارت

دانلود نرم افزار - حجم: 5.4 مگابایت

نظرات (۳۳)

سلام دوستان

اونجا نوشته دانلود نرم افزار فلان مگابایت اونرو بزنید دانلود کنید

سلان میشه لطفا لینک دانلود برنامه رو قرار بدیین نمیشه پیداش کرد
من نمیدونم از کجا دانلودش کنم..
پایین مطلب هم نتونستم دانلودش کنم لطفا راهنمایی کنین
  • سید امیر عباس حسینی
  • اگر این نار هایی که گفته مربوط به APN انجام بدیم  اینترنت رایگان میده
    سلام هر کار که میکنم نمیشه مکان رو انتخاب کرد!
    سلام
    خطم شارژ داره ولی میخام اینترنتو رایگان برم ینی با هات .. چکار کنم لطفا راهنمایی کنین
    سلام من چیکنم وصل شم صد بار تلاش کردم
    سلام میشه بگین چجوری نصبش کنیم 
    داداش وصل نمی شه APN رو هم عوض کردم اصلا علامت اینکه به اینترنت وصل روهم نمیاره !!!!!!!!!
    اگ کار نکرد باید یه هاست ادذس دیگ پیدا کنید. 
    سلام. با برنامه
    Vpnet-golbal edition
    اگ همراه اول 4جی باشه نت رایگان میده سرعتشم شبها تا یک مگ میاد فقط تو تنظیمات قسمت هاست پروکسی این رو بزنید
    185.143.233.210
    پورت هم 80
    تا دیروز کار میکرد
    نکته رو اندروید 7 کار نمیکنه

    http://uupload.ir/files/m4d0_screenshot_2017-12-26-22-53-02-952_com.vpnet.senpai.png



    http://uupload.ir/files/l80c_screenshot_2017-12-26-22-52-47-047_com.vpnet.senpai.png

    با نت صفر کار میکنه اگ بسته هم داشته باشین ثابت نگه میداره زود بزنید تا همراه اول متوجه نشده تازه فیلترشکنم هس خودش

    ببخشید کدام ورژن را باید نصب کنیم
    سلام درسته این روش کار میکنه ولی سرعتش پایینه 
    روش های دیگه هم هست که کمی وقت میبره ولی ارزشش رو داره
    می خواستم چون خیلی از باگ ها رفع شده روش یا باگ جدید در تلگرام پیدا نشده؟
    سلام با سپاس فروان میشه روش جدید پیدا کنید چون دیگه جواب نمیده ما همچنان منتظریم
    این روش هنوز هم عملی هست؟

    سلام خسته نباشید آیا میشه فیلم و تصاویر رو از داخل تلگرام دانلود کرد؟؟؟

    حجم اینترنت 🌐:
    سریع تو روبات زیر ثبت نام کن و جز مشترک هر اپراتوری که هستی، 25 گیگ اینترنت سه ماهه هدیه بگیر!

    Telegram.me/Hajmnet_bot?start=407345246

    فرصت محدوده، عجله کن 🌟
    من هرکاری میکنم دانبود نمیشه
    سلام وقت بخیر 
    برای من یک سرور بیشتر ندارد بعد به زبان فارسی هم هست 
    اصلا وصلم نمیشه😭😝
    سلام من ورژنه 3.1.0 دانلود کردم جواب نداد مطمئنی جواب میده؟ راستی برنامه های دیگم هست نت رایگان می کنه مثله یورفریدم منتها ماکه چیزی ندیدیم و هیچ وقتم رایگان نشد آخه مگه میشه با وی پی ان نته رایگان داشت؟؟؟؟
    سلام این برنامه HOT VPN رو از کجا دانلود کنیم
    پاسخ:
    سلام، انتهای مطلب
    سلام
    این روش دیگه جواب نمیده؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام، امتحان کنید ببینید جواب می‌ده یا نه
    سلام یه راه پیدا کردم برا نحدودیت ۱۲ ساعته.
    فقط کافیه برنامه رو حذف و دوباره نصب کنید.
    به همین راحتی.
    ما رو هم دعا کنین
    سلام من نمی تونم وصل بشم چیکار کنم
    اگه این آموزش دیگه جواب نمیده یه روش جدید بزارید دیگه :( پس ما چه کنیم الان؟
    پاسخ:
    چشم در صورت یافتن روش جدید منتشر می کنیم
    این روش دیگه جواب نمیده
    من امتحان کردم apn رو هم تغییر دادم ولی کار نکرد.
    مشکل چیه؟
    سلام بر شما من تو هات ویپی ان هر کاری میکنم میگه اینترنت ندارید همون تغییر APN هم دادم باز نشد یه راهنمایی کنید
    سلام
     تشکر
    فقط یه سوال
    سرعتش در حد مزخرفه
    راهی نداره سرعتش زیاد بشه؟

    پاسخ:
    درود
    فعلاً خیر، همین هم غنیمته و در تلگرام استفاده کنید 😀
    موفق باشید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من بلاخره تونستم این برنامه رو کرک کنم و تایم اش رو 9999 کنم اگه باور ندارید بیایید پیویم تو تلگرام اسکرین بدم. آیدی: ***********
    پاسخ:
    بزارید همین جا همه استفاده کنن
  • فرهاد علیپور
  • سلام روز تون خوش من هر روز و هر ساعت سایت شما رو بازید میکنم لطا هر روز مطالب بزارید
    پاسخ:
    درود. کیفیت مطالب، از اولویت های ماست. به همین جهت از قرار دادن هر روزه مطالب اجتناب می کنیم. ولی تا حد امکان مطالب را در سریع ترین زمان ممکن قرار می دهیم.
    ممنون از همراهی تان. پیروز باشید
    سلام لطفا برای ایرانسل هم قرار بدید
    پاسخ:
    درود، قرار گرفت: اینترنت رایگان ایرانسل
    سلام چی کار کنیم از محدودیت 12 ساعته در بیاد اکانت میخاد یا باید ای پی تغییر داد با سریال .اموزش تغیییر سریال با ایپی رو بزارید لطفا

    پاسخ:
    سلام، در صورت یافتن پاسخ، این پست بروزرسانی می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این وبگاه به ارائه جدیدترین روش های کسب درآمد و نحوه دریافت شارژ اپراتورهای داخل کشور میپردازیم. همچنین چگونگی به دست آوردن کد تخفیف سایت های خرید اینترنتی و آموزش های نایاب و اختصاصی را قرار می دهیم. آهنگ های خاطره ساز و بیاد ماندنی نیز برایتان فراهم کرده ایم. در صورتی که نیاز به آموزشی خاص دارید، از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مطلب مورد نظرتان به صورت پست ارسال شود. لطفاً ما را دنبال کنید

    کلمات کلیدی

    رمان جدید و بسیار زیبا

    دانلود رمان عاشقانه

    دانلود رمان بدون سانسور

    دانلود رمان

    گرفتن شارژ مجانی

    شارژ رایگان واقعی

    شارژ رایگان رایتل

    رمان جدید خارجی

    حذف اکانت اینستاگرام

    آموزش گرفتن شارژ آسان

    شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

    دریافت شارژ رایگان برای ایرانسل همراه اول و رایتل

    دانلود با لینک مستقیم

    کسب درآمد میلیونی

    شارژ رایگان همراه اول

    شارژ رایگان ایرانسل

    دریافت شارژ رایگان

    کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم دارند

    فال و طالع بینی ماه های ازدواج عروس و داماد

    فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج

    فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال

    فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما

    طالع بینی ماه های ازدواج عروس وداماد

    طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

    طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

    با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است

    با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است

    متن کامل رمان مردی به نام اوه

    رمان مردی به نام اوه

    دانلود رایگان رمان مردی به نام اوه

    آخرین نظرات