آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

سلام خوش آمدید

دانلود کتاب ویرانگر (نویسنده:fereshteh27) رمانی کاملا هیجانی

دانلود رایگان رمان ویرانگر

نام کتاب: ویرانگر
نویسنده رمان: فرشته تات شهدوست (فرشته ۲۷، fereshteh 27)
ژانر: عاشقانه، هیجانی، اجتماعی
فرمت کتاب: پی دی اف (Pdf) برای کامپیوتر، موبایل، تبلت و آیفون

خلاصه داستان: بر جانم آتشی افتاده ویرانگر!..سوزنده تر از تب نگاهش!..گرم تر از خورشید!..
من می اندیشم....به یک فریاد!..به یک احساس ِ پر کینه!..به آن طوفان!..به آن سیلاب ِ ویرانگر!..من..به آن سوزنده ی سوزان..می اندیشم!..
قلبی پر ز نفرت درون سینه..پر از کینه!..می تپد به نام عشق و به رسم انتقام!..به فکر انتقام از گذشته ای سیاه!..به فکر انتقام از زمانه ای تباه!..
به تاوان دلم که شکست، دل ها را می شکنم!..گناهش هر چه که باشد..پای دلی که دلم را شکست!....
آهـــــای..قاتل ِ بی احساس!..منم صحرا!..
همان صحرای ویرانگر!..
حواست باشد!..
صحرا، با آن همه سحر و افسون..آتش می زند!..
ذوب می کند!..او خشک است و سوزان!..
حواست باشد!..
این صحرا..
کشنده است!

دانلود رایگان رمان ویرانگر pdf با لینک مستقیم

حجم کتاب: 1.17 مگابایت و 151 صفحه

نظرات (۶۹)

سلام خانم فرشته تات شهدوست لطفا مابقی رمان ویرانگر رو بزارین ممنون میشم ..رمان گناهکار رو که خوندم خیلی خوشم اومد 

هنوز نیومده قسمت دومش؟

سلام فرشته خانم گل واقعا عاشق رماناتم مخصوصا گناهکارعالییییییی میشه بقیه رمان ویرانگروهم بزاری اخه موندم تو خماریییی ....بازم بگم عاشقتوم دست به قلم زیبایی دارین واقعااااا خیلی ماهین

واییییی من عاشق رمان گناهکارم عالیه ۳ بار خوندمش

رمان تباهکار و ببار بارون چاپ شدن ادامه‌شون نمیاد

رمان صحرای ویرانگر هم تو پیج اینستاگرام نویسنده به صورت حق عضویتی در حال تایپه 

برای تهیه رمانا به پیج اینستای نشر یوپا یا پیک شاپ پیام بدین

  • ننه مش قمر
  • ناموسن چرا ادمو میزارین تو کف ??? کو بقیه این رمانهههه من رمان تباهکارو ویرانگرو تا نصفه دارم تو کفشونم.

    راستی فرشته جونی کارت بیسته .عاشق رمانای اَکشنتمممم مخصوصن گناهکار .تاحالا سه بار خوندمش

    خانوم هما اصفهانی پور هم کارشون عاااالیه .دمتون گرم خدایی .حداقل تو این قرنطینه لعنتی واسه چن ساعتم که شده ازین همه فشارو استرس فارغ میشه آدم .توروقران زود تر این رمانارو ادامشو بزارین ....

    ما که نفهمیدیم چی ب چیع

    سلام 

    فرشته جان رمان گناهکارت خیلی عالی بود من بقیه رمانات رو نخوندم ولی رمان گناهکارت خیلی عالی بود خسته نباشی واقعا

    و در حواب اون عزیزی ک گفتین سو استفاده شده از رمانشون و گفتن دیگ رمان ننویسن و در تلگرام رمان میزاشتن و اینک شما میگین در اینستا رمان های بهتری هست و بهتره اینطوری ک من متوجه شدم شما قصدت کمک نبود شما بر علیه فرشته جان صحبت مردی

    گناهکار عاااااااااااااالیییییییییه من تا سالی سه بار نخونمش سالم سال نمیشه 😍😍😍

    سلام کی ادامش میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوستان

    واقعا تعجب میکنم از نظراتتون لطفا یکم پیگیر باشین تا بفهمین قضیه از چه قراره!!

    خانم شهدوست بعد از گناهکار که سو استفاده شد ازش خیلی ناراحت شدن و قرار هم نبود که دیگه رمانی از ایشون فایل بشه ولی خب با این وجود روی تلگرام برای مخاطبانشون چند رمان رو شروع کردن که قرارداد چاپ هم داشتن ولی!! بازم متاسفانه سو استفاده شد و رمان هاشون رو کپی کردن و توی تلگرام پخش شد بدون ذکر اسم خودشون

    حتی ببار بارون هم که دوستان میگن فایلش هیچوقت کامل نشد به دلیل همین سواستفاده ها

    فرشته جون یه نویسنده بسیار بسیار مردمی هستن که تمام فعالیت هاشون روی پیج اینستاشون هست

    و باید بگم که گفتن از خوندن فایل گناهکار و یا هر رمان دیگشون راضی نیستن و حق الناس هست

    الان رمان های خیلی جذابی روی اینستا دارن که هر رمان پیج خصوصی مربوط به خودشو داره و با پرداخت هزینه خیلی کمتر از بقیه نویسنده ها میتونین بخونین رمانای جذابشون رو

    حتی!! رمان دوسنگ یکی کهربا رو رایگان روی پیج خودشون دارن میزارن حتما حتما بخونید

    و اینکه نشریوپا هم تخفیف های فوق العاده ای داره از خیلی وقت پیش تخفیف ها شروع شد و تا جمعه هم ادامه داره فرصت خوبیه که استفاده کنید

    این روزا با یه سرچ ساده توی گوگل یا اینستا میشه راحت همه چیزو فهمید 

    وظیفه خودم دونستم که راهنماییتون کنم هم حق الناس نکنید و هم نویسنده عزیزمون بدنام نشه

    ❤☺

    سلام من رمان های خانم فرشته رو خیلی دوست دارم بعد از چند سال رمان خوندن از بین رمان های ایرانی رمان گناهکار رو رتبه اول میدونم رمان ببار بارون رو خوندن ولی هنوز فصل 3 تکمیل نشده البته دوست من کتاب ببار بارون رو داشت و در اون نوشته شده بود.این رمان ویرانگر هم که ناقصه اگر میشه رمان رو ناقص نزاریدچون آدم تو کف رمان میمونه و کلافه میشه ولی در کل من عاشق رمان های شما خوانم هما پور اصفهانی هستم❤❤💞

    سلام ممنون از قلم قوی که داری رمان گناهکارت فوق العاده بود و البته میخوام حاکم رو بخونم ولی متاسفانه هیج جا پی دی اف اون نیست اگه میشه نسخه پی دی اف اونو بزار تا بشه راحت خوند ممنون از رمان های عالیییییی

    سلام فرشته جون من تا حالا خیلی رمان خوندم و گناهکار بعد 2.5سال رمان خوندن برام هنوز رتبه اوله و عاللللللللللیه⁦❤️⁩ چون رمان طولانی و کاملی بود من 2 ساله می خوام ببار بارونو شروع کنم اما خبری از فصل سه نیست و این رمان که نصفه هست لطفاً رمان ببار بارون 3رو هم توی سایت قرار بدید و هم ادامه این رمانو و البته پیشنهاد من برای اهل رمان 

    استاد مغرور من ، عروس استاد، استاد خلافکار ، عروس استاده که پشت سر همه

    گناهکار عالی بود و بهترین امیدوارم به زودی فصل سه ببار بارون و ادامه صحرا ویرانگر رو هم بزاری فرشته جون 

    سلام من واقعا عاشق رمانای فرشته هستم و از رمان گناهکار هم خیلی لذت بردم به دلیل اینکه کامل بود و جذاب اما رمان های حاکم و صحرای ویرانگر که قلم زیبایی دارند متاسفانه کامل نیستند و این باعث میشه که خواننده رمان از خواندن این رمان پشیمان بشه بخاطر وقتی که روی یه رمان نصفه و نیمه گذاشته پس لطفاً وقتی رمان رو تو سایت می‌دارید کامل بذارید ممنون 🙏🙏

    الان دقیقا چرا رمانو نصفه میزارین؟

    یاکلشو بزارین یا کلا چاپش کنین..

    انلاین خوندنشم پولیه!!!

    همین رمان 24000 تومن باید کارت به کارت کنی تا بخونیش

    بابا شما دیگه کی هستین؟ هم از چاپی پول میگیری هم از آنلاین خوندن

    خانم تات شهدوست من شمارو خعلی دوس دارم مخصوصا رمان گناهکار و آبی ب رنگ احساس من... چرا رمان رو کامل نمیذارید؟؟؟ من هرجا گشتم حتی خواستم ب صورت کتاب بخرم هم پیدا نشد!! من واقعا کارهای شمارو دوس دارم ولی این کار منصفانه نیست!!! 

    متنفرم از اینکه رمان نصفه کاره بخونم اگه کامل شد خبرم کنین رمان های فرشته عالیه...من خیلی رمان هاشو دوست دارم هیجانی و کمی طنز و عشقولانه!بعدشم من اکثر رمان های فرشته رو خوندم کامل بوده شماها چی میگید؟بازم میگم کامل شد خبرم کنید از شخصیت هاش خوشم اومد ولی خب خیلی صبور نیستم بشینم و صبر کنم تا رمان کامل بشه و بعد دوباره برم قسمت اول و دومشو بخونم...فرشته جون لایک داری من یکی از طرفداراتم👍👍👍👍

    سلام خانم شهدوست بنده هم مثه بقیه دوستان همین نظر رو دارم

    من کتاب ببار بارون رو خوندم و خیلی خوشم اومد ولی وقتی به آخر قسمتدومش رسیدم دیدم نصفه تموم شده و باید یه قسمت سوم(آخری) هم باشه ولی هر جا گشتم نبود میخواستم از کتاب هاتون بیشتر بخونم ولی دیدم اکثر دوستانی که نظر گذاشتن و هر کتابی که از شما خوندن نصفه بوده اگه تکمیل کنین بیشتر می تونین مخاطب هاتون رو جذب کنین داستان ها تون خیلی جالبه پس لطف کنین تکمیلشون کنین اینجوری خیلی طرفدارایه بیشتری پیدا میکنین 

    ممنون

    با سلام باید تا حالا متوجه شده باشید که خانم شهدوست همه رمانهاشون رو با همین سبک و سیاق توی سایت ها میزارن یه مدتی خواننده هاشون سرگرم میشن بعد هم حواله میشن به انتشارات یوپا با قیمتهای نجومی والله ادم کتابهای قوی مثل انجیر معابد و همسایه های احمد محمود یا شوهر اهوخانم افغانی یا کلیدر دولت ابادی یا چشمهایش بزرگ علوی رو خیلی راحت تر توی سایتها پیدا میکنه و میخونه خدا عالمه

    واقعا که چرا مردمو اذیت میکنین صرف به خاطر اینکه رماناتون خوبه؟

    خب یا رماناتونو کتاب کنین بفروشین یا هم انلاین بفروشین ولی وقتی قصد هیچ کدوم ازین دوتارو ندارین رمان نصفه نیمه هم نزارین اذیت کینن 

    اگه فکر میکنین این جوری محبوبیتتون زیاد میشه باید بگم اشتباه میکنین شخصا دیگه ادامه نمیدم به خوندن رماناتون ....

    یعنی چی کم ضد حال داریم که رمانای شما هم اضافه شده

    سلام چطوری باید این رمان رو دانلود کرد ؟ میشه لطفا بگید.

    سلام مگه این رمان اسمش صحرای ویرانگر نبود اسمش تغییر کرده؟

    خسه نباشین من رمان هاتونو با لینک apk میخوام ولی هیچ جا نیس میشه راهنمایی کنید

    سلام خواستم من اینجا بگم که فرشته تات شهدوست و هما پور اصفهانی رمان هاشون اکثرا چاپ شده و یا در حال چاپ هست پس حق دارن که نخوان دیگه این رمان ها راحت توی فضای مجازی باشه و اگه بتونید بخرید عالی میشه و شما حتی میتونید از کتابخونه ها هم کتاباشون رو به امانت بگیرید😊

    فرشته جون این چه وضعشه؟! 

    وقتی رمانت کامل شد بعد بزارش، اینطوری واقعا خیلی بد میخوره تو ذوق ادم 😒

    واقعا من ناامید شدم اخه چرا رمانو نصفه میزارین مثل اینه ک بری نون بخری ولی نصف نون بهت بدن من رمان گناهکارتون رو خوندم واقعا بی نظیر بود ولی لطفا رمانهاتون رو نیمه کاره باقی نزارین با سپاس💋❤💋❤💋❤💋❤💋

    سلام منم با نظر فاطمه جان موافقم ...فرشته جون لطفا یه کم به هوداراتون اهمیت بدید

    من از طرفداران خانم شهدوست بودم و همه جا کاراشون تبلیغ میکردم ولی واقعا ناامید شدم ازشون چون به مخاطب خودش اهمیت نمیده که اگه میداد این کارو نمیکرد که رمان نصفه بذاره مثل ببار بارون یا ویرانکر واین اخریا رمان حاکم که من به هر مصیبتی بود تا پارت چهار صدش خوندم اما بعد از اونشم تو اینستا تیست و قیمت این کتاب 110هزار تومان واقعا به این فکر نمیکنید که شاید این پول خرجی دو هفته یه خونواده باشه واقعا متاسفم برای نویسنده ای مثل ایشون

    رمان ببار بارون هم ک هنوز جلد سومش و نفرستادین اخه چرااااا😭😭😭
    سلام خسته نباشید ...پس بقیه رمان کووو هنوز اماده نشده؟
    سلام من واقعا عاشق رماناتونم مخصوصا رمان های گناهکار و ببار بارون را خیلی دوست دارم دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
    سلام من داخل اینستاگرام اونم ازتون سوال کردم ولی جواب ندادید چجوری می تونم حاکم و تباهکار رو بخرم؟؟
    اخه ای چکاریه وقتی رمانی کامل نیست چرا میذارید...یا نذار یا اگرم میذاری درست
    این رمان عالیه
    ادامه رمانو از کجا میشه دریافت کرد؟؟؟؟؟
    اصلا بقیه داره ؟؟؟؟
    رمان های بانو فرشته محشره دوستان میتونید ادامه رمان صحرای ویرانگر را از رو چنل تلگرام بانو بخونید الان پارت دویست و نود و پنج هستن 
    واقعا که...چرا اینجوری میکنید؟؟؟؟خیلی علاقه دارید مردمو بزارید تو خماری نه...؟؟؟اون از رمان ببار بارون اینم ازاین...یکم انصافم خوب چیزیه...چطور دلتون میاد اینطوری مردمو به سخره بگیرید؟؟؟؟؟واقعا براتون متاسفم..بااینکه نویسنده ی خوبی هستید ولی این کارتون خیلی زشت وزننده است...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    واقعا این چه کاریه!!!! دو یا شاید هم سه سال پیش همین چند صفحه از رمان ویرانگر رو تو سایت ******* منتشر کردی.منم خوندم به امید اینکه بقیه اش رو هم میذاری.اون موقع هم تازه رمان گناهکار رو تموم کرده بودم.دوست داشتم رمان های دیگه ای ازت بخونم.از سه سال پیش تا حالا ذهنم رو این رمان ویرانگره.هر از چند گاهی که یادم میوفته میام سر بزنم ببینم تموم شده یا نه.الان بعد از سه سال میبینم هنوز همونه که بود.تازه چندتا رمان نصفه دیگه هم اضافه کردی!!!خب یعنی چی آخه؟دوست دارم رمان های تورو بخونم اما نه وقتی که نصفه هستن!واقعا دیگه سمت هیچ کدومشون نمیرم.نا امید شدم ازت
    واقعا رمان گناهکارتون عالی بود از بین همه رمانای ک خوندم حف نداشت
    بقیش کی میادددد دارم دیوونه میشم!!!!😭😭😭😭😭😭😭
    سلام فرشته جونم رمان گناهکارت عالی بودولی الان خودتو گرون میکنی نصف رمانارو مینویسی بقیشو نمینویسی ک بمونیم تو خماریش ک بریم واسه ی رمان خیالی هزینه کنیم خو اگه میخای رمان بنویسی یا کامل بنویس یا اصلا ننویس ک ماهم اینجوری اذیت نشیم (پ یوچ دَنگِسِه).
    واااااای بیــــــــستی بیست فرشته جووون مخصوصا تو گناهکار👌👌👌👌پایدار 😘😘
    سلام اگر کسی لینک کانال خانم نویسنده رو داره بفرسته
    بفرست
    رمان صحرای ویرانگر رو تو کانالتون گذاشتین مقداریشو ایا قصد دارین ادامش رو هم بذارین یا نه ؟

  • احمد جمیل عبدلله
  • سلام خدمت شما بانو فرشته بنده یکی از علاقه مندان رمان های شما هستم خواهشا فصل دوم رمان فرشته من یا همان نامادری هوس باز را بزار بخونیم خیلی برای من و خانمم جالب بود فصل اولش تا حالا سه بار در سه جای خوندم ممنون شما.
    رمان گناه کارتون فوقالعاده بود.من رمان هایه زیادی خوندم ولی واقعا گناه کار حرف نداشت ممنون از رمان هایه قشنگتون😙
    من بعد از گناهکار دیگه رمان های شما رو نمیخونم،  هر سه چهار ماهی یه سر میزنم ببینم کتاب کامل شده یا نه، الان دوست عزیزمون 30 اردیبهشت 97 ☝🏻نوشته چرا نصفه س، واسه همین یعنی هنوز نصفس🤣😂🤣منم حال و حوصله کتاب نصفه ندارم
    نویسنده هام نمیان رمان هاشونو بزارن اینجا تا چاپ کنن، چاپهم که میشه آدم حیفش میاد 50 تومن بده واسه یه کتابی که یه بار بیشتر ارزش خوندن نداره، 24 تومن پول کتابی به اسم 4 اثر فلورانس کتابی که 10 بار بخونی کمه، اینه که ارزش داره🤔
    سلام خانم شهدوست این چه وضعیه همه رمانات نصفه کاره فایل شده ماشاا... همه رماناتم که قشنگه و هیجانی آدم می خواد بخونه ببینه بعدش چی میشه مثل بعضی فیلمای ایرای نکن که نصفه کاره فیلم رو تموم می کنند بعد میگن خودتون بقیشو حدس بزنید یعنی که چی یا رمان رو کامل بذار یا اصن نذار اگه هم می خوای واسه کارت تبلیغ بشه که نمیشه چون بعضیا نمی تونن این کتاب ها رو خریداری کنند و پی دی افشو می گیرند کتاب ها هم گرونند
    لطفا یه کم توجه داشته باش (مرسی از قلم زیباتون)
    واییی خدا من چجوری رماناش و بخونم هیچکدومش و نمیتونم گیر بیارم نه تباهکار نه ویرانگر نه دل تو راحکم میکند نه ببار بارون البته ببار بارون فقط فصل سرمشو نخوندم حتی تو این سایتم بقول شما نصفه رمان ویرانگر یا تباهکار و پیدا نکردم ترو خدا یه راه بگید حداقل نصفشو بخونم
    وااااای توروخدا زودتر بزارینش دیگه بابا خسته شدیم
    سلام گلم 
    حرف نداری
    تلگرام که دیگه بالا نمیاد توروخدا بگو کجا بقیه ی رمان هاتو بخونیم
    سلام...ببخشید خانمی ولی واقعا راس می گن.خب کلشو بزار چرا هم ما رو سردرگون می کنی هم خودتو خسته.خب بزار هر وقت رمانت کامل شد بزارش تو سایت...من از رمان ها رو نیمه کاره خوندن بدم میاد***
    ولی از حق نگذریم رمان گناهکارت فوق العاده بود...از اونجایی که رمان گناهکار اولین رمانی بوده که خوندم هیچ وقت از یادم نمیره.نه داستانش و نه اسم شخصیت هاش*_*
    سلام.
    رمان گناهکار و رمان تباهکار و ببار بارون چاپ شدن؟
    رمانش خوبه اما چاپیه دوستانی که پرسیدن بقیش کو قابل ذکره که بگم رمانای چاپی فقط یک سوم اونا فایل میشه 
    عه بقیش کو پ؟!؟
    سلام رمانش عالی بود فقط هنوز بقیش نیومده
    این رمان رو خانم فرشته شهدوست هرشب توی کانالشون پارت هاشو میزارن پی دی اف نکردن رمانشونو برین به پیجشون اونجا میتونید کانال مریوط به این رمان رو پیدا کنید
    فرشته جوون عالیه رمان
    بی صبرانه منتظر بقیش هستم
    ممنووون.
    سلام
    اگر که میشه بصورت کتاب این رمان رو تهیه کرد بگین تا تهیه کنیم
    بهتر از اینه که بشینیم ببینیم کی ادامش میاد
    رمان های فرشته واقعا عالین منتها اگه این نصف رمان گذاشتن رو تمام کنن واقعا بهترین نویسنده می شن
    معلومه که کی بیاد یا جایی هست که بقیش باشه؟
    پاسخ:
    نه معلوم نیست
    هنوز بقیش نیومده؟
    پاسخ:
    خیر
    سلام فرشته  جون تو عالی به حرف هیچکس گوش نکن ،مخصوصا در رمان گنهکارتون
    فرشته اگه میخواد رمان بذاره یا کلشو بذاره یه هیچی . چرا مارو دست میندازه؟ اینو 151صفحه میذاره بقیشو نمی ذاره اونو یه فصل میذاره بقیشو نمی ذاره. نمیخوای بذاری نذار ولی ناقصم نذار
    سلام ادامه رمان ویرانگر؟؟
    پاسخ:
    سلام منتشر نشده
    در صورت انتشار قرار می گیرد
  • یه بنده خدا
  • سلام ، خیلی خسته نباشید ، تا اینجا فوق العاده بود

    یه سوال !!!!!!!!!!!!!!  بقیش کو ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    بقیش منتشر نشده
    عاشقتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این وبگاه به ارائه جدیدترین روش های کسب درآمد و نحوه دریافت شارژ اپراتورهای داخل کشور میپردازیم. همچنین چگونگی به دست آوردن کد تخفیف سایت های خرید اینترنتی و آموزش های نایاب و اختصاصی را قرار می دهیم. آهنگ های خاطره ساز و بیاد ماندنی نیز برایتان فراهم کرده ایم. در صورتی که نیاز به آموزشی خاص دارید، از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مطلب مورد نظرتان به صورت پست ارسال شود. لطفاً ما را دنبال کنید

    کلمات کلیدی

    رمان جدید و بسیار زیبا

    دانلود رمان عاشقانه

    دانلود رمان بدون سانسور

    دانلود رمان

    گرفتن شارژ مجانی

    شارژ رایگان واقعی

    شارژ رایگان رایتل

    رمان جدید خارجی

    حذف اکانت اینستاگرام

    آموزش گرفتن شارژ آسان

    شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

    دریافت شارژ رایگان برای ایرانسل همراه اول و رایتل

    دانلود با لینک مستقیم

    کسب درآمد میلیونی

    شارژ رایگان همراه اول

    شارژ رایگان ایرانسل

    دریافت شارژ رایگان

    کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم دارند

    فال و طالع بینی ماه های ازدواج عروس و داماد

    فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج

    فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال

    فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما

    طالع بینی ماه های ازدواج عروس وداماد

    طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

    طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

    با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است

    با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است

    متن کامل رمان مردی به نام اوه

    رمان مردی به نام اوه

    دانلود رایگان رمان مردی به نام اوه

    آخرین نظرات