آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

آموزش کسب درآمد، شارژ رایگان، مطالب آموزشی، مد و زیبایی، دانلود فایل های کمیاب

همه آنچه را که پولی می‌باشد، رایگان فراهم آورده‌ایم

سلام خوش آمدید

آموزش تصویری ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر مسنجرها

ساخت شماره مجازی رایگان

از آنجایی که هر کسی ممکن است بخاطر مشکلات مختلفی به شماره مجازی نیاز داشته باشد و افراد سودجو با قیمت های نامعقول آن ها را میفروشن تصمیم گرفتم یکی از متودهای ساخت شماره مجازی را آموزش بدم. با استفاده از این آموزش شما به راحتی قادر هستید یک شماره مجازی ایجاد کنید و در مواردی که نیاز دارید از شماره استفاده کنید.

در ساخت این نوع شماره مجازی هیچ نوع محدودیتی وجود نداره و میتونید با این روش تی دیتا هم بسازید!

*تی دیتاها همان اکانت های تلگرامی هستند که با استفاده از اون ها میتونید اعضای کانالتون رو افزایش بدین

*با این آموزش میتونید زیر 1 دقیقه شماره مجازی تهیه کنید!

از این شماره مجازی ها میتونید در تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و... استفاده کنید!

شروع آموزش:

در ابتدا به نرم افزار عبور از تحریم ها متصل شوید تا IP شما به کشوری جز ایران تغییر کند.

سپس وارد این سایت شوید: textnow

در مرحله بعد بر روی SIGN UP Free کلیک کنید.

مراحل ساخت شماره مجازی

حال قسمت های خواسته شده را وارد کنید. میتوانید از اطلاعات فیک و غیر واقعی نیز برای ثبت نام استفاده کنید. همچنین از اکانت فیسبوک خود نیز میتوانید برای ثبت نام استفاده نمایید. بر روی I`m not a robot کلیک نمایید و سپس SIGN UP را کلیک کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

صبر کنید تا اکانت شما ساخته شود و در این هنگام سایت از شما میخواهد تا کد منطقه مورد نظر را در آمریکا وارد کنید. اگر برای شما فرقی نمی کند که شماره برای کدام منطقه از آمریکا باشد، شماره ای از میان 200 تا 999 وارد کنید و سپس بر روی Continue کلیک نمایید.

آموزش تصویری ساخت شماره مجازی

حال مشاهده میکنید که شماره اختصاصی شما ساخته شد. بر روی !Got it کلیک نمایید.

چگونه شماره مجازی بسازیم

اگر از این شماره برای ثبت نام در تلگرام میخواهید استفاده کنید، وارد تلگرام شده و با پیش شماره 1+ که متعلق به آمریکاست، شماره داده شده از طرف سایت را وارد کنید.

آموزش ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی

در داخل سایت مشاهده میکنید که پیامی از طرف تلگرام همراه با کد فعال سازی اکانت آمده است. از آن برای ساخت اکانت استفاده کنید.

ثبت نام در تلگرام بدون شماره واقعی خود

به همین راحتی شما توانستید شماره رایگان خود را بسازید و با آن در تلگرام ثبت نام کنید.

تبت نام در تلگرام بصورت ناشناس

سوالات متداول:

چگونه می توانیم چند شماره متفاوت بسازیم؟

برای این منظور کافیست پس از ساخت یک شماره، کوکی سایت را در مرورگر خود حذف نمایید و دوباره برای ساخت اکانت جدید با اطلاعات غیر واقعی اقدام نمایید.

اکانت را ساخته ام ولی ریپورت اسپم است. چرا و چه باید کنم؟

معمولاً اکانت جدید که در تلگرام ساخته می شود این مشکل را دارا می باشد، علت این موضوع این است که تلگرام برای جلوگیری از ساخت شماره های فراوان به وسیله ربات ها و مقابله با هکرها این محدودیت را ایجاد کرده است. در این حالت شما نمی توانید به کسی پیام بفرستید، برای رفع آن فقط کافیست چند روز صبر کنید تا از این حالت خارج شود.

منبع آموزش: imohajer.blog.ir

نظرات (۱۰۶)

سلام با کدام برنامه میشه بیشترین شماره مجازی رو میشه ساخت؟ یا اینکه چطور دیگران از شماره مجازی ساختیم استفاده کنند (یعنی شماره ای ساختیم رو یه نفر داخل گوشی خودش وارد کنه)منظور همون فروش هست و در آخر با هر ایمیل چند تا شماره مجازی میشه ساخت

سلام من وقتی میخوام با اکانت مجازی تلگرامم رو وصل کنم همین که شماره رو وارد میکنم تایمر زیرش که ۳ دیقه هس دیده نمیشه نمیاد اصن

باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

اغا اصلا سایته سینگ اپ فیری نداره کهه

سلام با این شماره ها اینترنت ما به اینترنت آمریکا وصل میشه ؟ لطفا جواب بدین ممنون میشم🙏🏻🙏🏻

سلام یه سوال دارم با این سماره ها میشه برنامه هایی مثل HBO max نصب کرد ؟

سلام..میشه یه تحریم شکن معرفی کنید🙏

سلام ببخشید من شماره مجزی رو میسازم اما وقتی توی تلگرام شماره رو وارد میکنم کدی به text now ارسال نمیشه 

باید چیکارکنم؟

  • وحید محمدی
  • سلام بنده شماره مجازی ساختم باهاش اکانت اینستا درست کرده بودم  

    الان رمز اینستا یادم رفته میخ ام بازیابی کنم  کد رو میفرسته به اون شماره مجازی 

    ولی متاسفانه نرم.افزار شماره مجازی رو پاکیدم

    سلام میشه یه برنامه برا ساخت شماره مجازی برای انروید 5 بدین

    پاسخ:
    سلام، Text Me رو نصب کنید. بعد با آی پی انگلیس، آمریکا یا کانادا وارد برنامه شده و حساب کاربری بسازید؛ سپس از شماره مجازی لذت ببرید.

    سلام چجوری میتونم شماره مجازی مورد نظرمو پیدا کنم؟شماره هه پریده دوباره لازمش دارم

    ممنون

    پاسخ:
    وقتی شماره تغییر میکنه دیگه نمیشه ازش استفاده  کرد. از شماره جدید استفاده کنید

    سلام بعدتقریباچندوقت شماره به یکی دیگه داده میشه؟میشه با استفاده فعال ودائم ازش جلوگیری کرد؟واطلاعات حساب تلگرام رو بعد ازاین که شماره رو ازدست دادیم به یک شماره دیگه انتقال بدیم یایک جوری بازیابیش کنیم؟

  • رضا گلزار
  • سلام. من اینجا یادگرفتم چطوری شماره مجازی بسازم

    سلام من میخام نرم افزار نصب کنم اصلن هیچ نرم افزاری نصب نمیشه یا اگرم هم نصب بشع پیام an error has occurredمیده 
    سلام خسته نباشید من یک شماره مجازی ساختم و سؤالم اینکه اکانت های فری برنامه textnowچند روز است؟؟؟
    سلام چرا تو سایت همچین گزینه هایی نیست؟؟
    سلام
    برای ثبت نام حتما میگه با اکانت فیس بوک یا اکانت گوگل این کارو بکنید.با اکانت فیس بوک هم وارد میشم،بازم نمیسازه!!!!!
    نمیدونم چرا!!؟؟!!
    هی میزنه please wait ولی اکانتو نمیسازه!!!!1
    سلام ببخشید من شماره مجازی گرفتم اما می خواهم به تلگرام وصل بشم میگه این خط قبلا به تلگرام وصل شده اونو اکانت را حذف کنید . این یعنی چی ؟ یعنی این خط را یکی دیگه داره استفاده می کنه پس چه جوری دوباره دادند و چه باید کرد برای این کار . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
    سلام
    من بافیس بوک ساین آپ میکنم اماهی میزنه پلیزویت امااکانت رونمیسازه
    سلام 
    چجوری میتونم ثبت نام کنم
    درود:)
    خسته نباشید یه سوالی داشتم اونم این بود که شما داخل اموزشتون گفتید که  sign up freeرو بزنیم و وارد صفحه ای میشیم که از ما ادرس ایمیل و نام و..میخواد که اشکالیم نداره فیک باشه اما سوالم اینه :من الان رفتم داخل سایت و  sign up free رو زدم که فقط دوتا قسمت داره یکی وارد شدن با استفاده از اکانت فیسبوک هستش و دیگری حساب گوگل چیکار باید کرد؟؟؟
    سلام من گد رو میزنم شماره نمیده یا میگه شماره برای شما تعلق نمیگیرد یا میگه خظا است چی کارکنم؟
    سلام ببخشید من تا حالا 20 تا شماره ساختم ولی الان وقتی میسازم هر ایمیلی میزنم قبول نمیکنه
    من ایمیلو همه چی رو میزنم ولی ارور میدع
    سلام با شماره های تکست نو فقط میشه به شماره های خارج از ایران تو تلگرام پیام داد آیا درسته
    سلام من با اپ خیلی درست کردم  توی گوشی وی اینجا که میخام اکانت بسازم نمیشه کلا صفحه ساین آپ یه جور دیگست و فقط ارور میده چیکار کنم؟
    سلام من همرو میرم تا به im robotمیرسم یه صفحه کوجیک میاد که توش عکس داره چی کار کنم؟ میزنه اسکیپ وقتی میزنم هیچی نمیشه

    باعرض سلام و وقت بخیر خدمت شما و همه دوستان عزیز :
    من مدتی پیش یک شماره مجازی گرفتم و وارد تلگرام شده و اکانت ساختم . تا اینکه مدتی پیش بطور اتفاقی نرم افزار تلگرامم رو حذف کردم . دوباره نصب کردم و همون شماره مجازی را وارد کردم و منتظر کد شدم اما نیومد . سپس رفتم داخل نرم افزار text nox و دیدم هیچ پیامی که نیومده هیچ ، همون حساب کاربری خودم هم پاک شده و نیست .
    الان چند روزه میخوام از طریق همون آدرس جیمیل که دادم وارد بشم یا پسوورد را بازیابی کنم اما نمیشه . وارد سایت reset password , text now میشه ولی سایت قفل است ...
    ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید . بشدت به ان اکانت تلگرامم نیاز دارم .!
    منتظر جواب شما بزرگوار هستم ....
    چجوری کوکی سایت رو پاک کنم؟
    با سلام و عرض ادب
    ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی به استحضار می رسانم که بنده برنامه رو نصب و شماره دریافت کردم ولی متاسفانه توی تلگرام به تعداد خیلی کمی از مخاطبینم دسترسی دارم لطفا اگر راهکاری برای دسترسی به کلیه مخاطبین هست بفرمایید تا استفاده کنیم. با تشکر
    سلام تو روخدا جواب بدین این شماره ها من زدم بعد همینطوری حذف کاربری کردم چون نشست فعال داشت و غیرفعال نمیشدن الان میخوام بدونم تلفنم یا اکانت اصلی تلگرامم یا اطلاعات ایمیلم هک میشه و قابل مشاهده خواهد بود؟؟ برای غیرفعال کردن تکست نو باید چکارکنم؟همان کوکی پاک کنم کافیه؟؟
    سلام من چند وقت پیش یه شماره ساختم و بعد پایان نشست های فعالو که زدم کاملا خارج شدم الان شدیدا به همون شماره احتیاج دارم ولی هیچ جوری نمیتونم واردش بشم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
     سلام من قبلا تو تکس نو یه شماره ساختم و خروج زدم الان همون شماره رو دارم میخوام دوباره تو تکس نو همون شماره رو بالا بیارم آیا میشه؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون
  • علی (مربی مدیریت زمان)
  • سلام واقعا ممنونم من خیلی تو دنبال گشتم ولی این روش از همه بهتر بود. راحت شماره ساختم و راحت وارد تلگرام شدم. بازم مرسی
    سلام
    من تایید دو مرحله ای نکردم و شمارم پرید میتونم دوباره همون شماره رو داشته باشم؟
    با سلام 
     ببخشید من اطلاعات رو وارد کردم و بعد تایید میگه قراره برای ایمیلت چیزی ارسال بشه ولی هنوز ارسال نشده مشکل از کجاست؟

    سلام من وارد سایت میشم هرکاری میکنم وارد نمیشه حتی با فیس بوکم زدم وارد نشده


    سلام من هر کاری میکنم در تلگرام با شماره مجازی نمیتونم پیام بدم

    باکامپیوترهم میشه
    سلام
    من ی شماره ساختم ریپورته
    الان میخوام یکی دیگ بسازم نمیشه هرچی ازش خارج میشم باز میاد رو همین شماره و نمیشه ی شماره دیگ ساخت ممنون میشم راهنمایی کنید
    سلام ممنون از مطلب خوبتان
    باور کنید سه بار مطلب شما رو خوندم شماره رو هم ساختم و مشکلی نبود ولی نمیدونم چرا پیام کد تلگرام نمیاد 
    کلا کلافه شدم چندین حساب ساختم ولی باز هم کد نیومد

    مشکل از کجااااست اخه
    سلام ببخشید من میخوام توی سایت شماره مجازی بسازم اطلاعات رو کامل وارد میکنم اما نمیاره
    سلام آقای مهاجر من برای اینستاگرام میخوام شماره آمریکا داشته باشم که متاسفانه با این نرم افزار نشد
    میشه لطفاً یه برنامه معرفی کنید بجز next plus
    تشکر
    در بعضی از سایت ها گفتن تا دو روز شماره فعاله یه توضیح میدین بعدش که تلگرام نصب کردیم بعد از دو روز تکلیف چی میشه ؟؟؟
  • امیرحسین قلی زاده
  • سلام
    وقتی که شمار رو وارد میکنم  و ok رو میزنم این ارور میاد:
    One of the params is missing or invalid.
    چیکارکنم؟
    سلام خسته نباشید 
    من هر چقدر توی سایت میخوام ثبت نام کنم همش این پیام رو میده
    Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance.
    هر کارهم میکنم درست نمیشه
  • یزدان کمانی
  • سلام ایمیل میزنم ایراد میگیره چکار کنم؟؟
    داداش چرا وقتی ثبت نام میکنم و گزینه امنیتی من ربات نیستمو وارد میکنم و وقتی میگه یه عدد وارد کنید هر عددی میزنم ارور میده منتها قبلا هر چی میزدم میومد و بالای صد تا اکانت ساختم خواهشا سریع جواب بده مثعله مرگ و زندگیه
    من میزنم ولی این خطارو میده و باز نمیکنه
    تو همون صفحه اولش که فرم رو پر میکنیم هم اطلاعات به طور دقیق میزنم
    از فیلتر شکن سایفون استفاده کردم و با ای پی چند کشور هم امتحان کردم ولی نشد
    Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance

    چیکار باید بکنم؟
  • کله خراب
  • تو سایت نمیره😐
    من مرم گفتWe have suggested a username below for you to use. Take it or leave it!

    سلام. این شماره دائمی هست؟ منظورم بعد چند هفته یا چند ماه حذف نمیشه که تلگرام دچار مشکل بشم ؟

    چجوری کوکی رو از مرورگر بردارم؟
    سلام اگه میشه راهنمایی کنید من شماره رو ساختم اما باش وارد تل نمیشه مشکل چیه ؟؟؟
    سلام خسته نباشید من اطلاعات رو دقیق وارد میکنم ولی وقتی گزینه من ربات نیستم رو میزنم میگه اطلاعات اشتباهه
    سلام من از طریق برنامه text now چندتا شماره ساختم بعد دیگ اررو داد بعدش تو سایتتون روش شما رو دیدم با روشتون رفتم که ثبت نام کنم ولی بازم اینجا اررو میده کوکی ها رو هم چند بار حذف کردم الان چیکار کنم?
    من شماره مجازی رو درست کردم اما هر کار میکن مباهاش تل نصب نمیشه لطفا کمکم کنین
    سلام میخاستم بدونم شماره های مجازی سایتtext nose دائمی است یا مدت دارً؟
    سلام تو وارد سایت میشم و اطلاعات رو وارد می کنم اما خطا را میده 
    Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance.
    شما هم به این مشکل خوردید یا نه؟ و چیکار کنم که این خطا رو نده.
    ممنون
    ممنون اون مشکل حل شد 
    نمیتونم به کسی پی ام بدم مگه کسی که شماره مجازی داشته باشه ربات رو هم که زدم ریپورت نبودم چیکار کنم حالا ؟
    پاسخ:
    در قسمت سوالات متداول پاسخ سوال شما داده شده است
    سلام من شماره ساختم بعد که با تل لاگ این شدم دیدم شماره ماله کسیه باهاش تل داره چیکار کنم ؟
    پاسخ:
    یه شماره دیگه بسازید
    سلام  من با برنامه پریمو شماره ساختم تایید دو مرحله ایش چطوریه؟ که بعدا کسی نتونه استفاده کنه
    پاسخ:
    تو گوگل سرچ کنید فعال کردن تایید 2 مرحله ای تلگرام
    سلام ببخشید با این سایت تعداد بالا نمیشه ساخت راهی هست که بشه روزی۲۰/۳۰تا ساخت؟
  • داودصمدی دودکانلو
  • باسلام آقای مهاجر من از طریق آپ وارد شدم همراه با ایمیلم  وقتی که به آخرین مرحله رسیدم جای که میگه من ربات نیستم زدم روی تایید عکس تابلو خیابان و...آمد این چیه راهنمایی کنید لطفا باسپاس باید تکمیل کنیم خیلی زمان میبره خواهشا دقیقتر راهنما کنید
    پاسخ:
    سلام، خدمتتون عرض کنم که وقتی بر روی من ربات نیستم کلیک می کنید اگر تصاویر به شما نشان داد باید تصاویر مشابه را کلیک کنید. مثلاً خانه های مختلف یا ماشین های متفاوت اگر هم تابلوهای خیابان بود بر روی همه ی تابلوهای موجود کلیک کنید.
    سلام
    ببخشید نمیشه از این سایت اکانت تهیه کرد تا بشه شماره مجازی به تعداد زیاد ایجاد کرد ؟

    پاسخ:
    درود
    اطلاعی ندارم ولی اگر هم بشه باید با پی‌پل یا مسترکارت پرداخت کنید
    سلام ببخشید چرا من وقتی روی لینک سایت که در بالا نوشته اید کلیک میکنم مینویسه دسترسی امکان پذیر نیست.هر بار امتحان کردم بازم همینو مینویسه
    پاسخ:
    از وی پی ان استفاده کنید
    سلام 

    چرا وقتی ثبت نام میکنم بعد از چند لحظه شماره خود به خود دیلیت اکانت میشه؟
    با کامپیوتر میشه اکانت مجازی باز کرد
    پاسخ:
    بله، هم با گوشی تلفن همراه و هم با کامپیوتر می شود شماره مجازه ساخت
    سلام من یه شماره مجازی داشتم تلگرام باهاش نصب کردم بعد ازش خارج شدم اما دیلیت اکانت نکردم با نرم افزار تکس نو بود نرم افزارم پاک کردم الان همون شماررو میخوام باید چیکار کنم جیمیل دارم اما پسورد جمیلم و یادم نمیاد
    فایده نداره چون من دوتا ساختم دوتاشم قبل از من با همون شماره ها تلگرام ساخته بودن و من نفر دوم بودم یعنی به عبارتی انگار هکشون کردم.
    پس ممکنه یکی دیگه هم بعد از ما بیاد و وارد اکانت ما بشه و هیچ امنیتی نداره
    پاسخ:
    از تایید 2 مرحله ای استفاده کنید
    ممنون خیلی کمکم کرد!!!

    چرا صفحه انتخاب کد کشور را نمیاره
    سلام من میتونم با شماره که از خود text now توی سایت یا برنامش وارد بشم؟ 
    پاسخ:
    درود، خیر
    میشه لطفا خودتون امتحان کنید؟؟ این لینک سایت ببینم برا شما میفرسته زبان انگلیلسی انتخاب کنید اولین مرحله دریافت شمارست..خواهشا اگه میشه راهنمایی کنید من کارم اینه..شماره خارجی در دسترس نی...خدا خیرتون بده
    https://world.taobao.com/markets/all/sea/register?spm=a21wu.241046-ca.7607074463.13.44990677grQOGB
    سلام داداش من نمیخوام تو تلگرام ثبت نام کنم میخوام تو یه سایت چینی به اسم تابوا ثبت نام کنم که تحریم مجبورم از این شماره ها استفاده کنم ..ولی کد نمیفرسته هرچی عوض میکنم بازم نمیفرسته ..رو شماره عادی خارج از کشور میفرسته..یعنی سایت میفهمه؟؟هوشمنده؟؟ نمیشه کاری کرد من بتونم تو این سایت ثبت نام کنم
    دادا این چرا میخوام بزنم ک کد منطقه ای رو وارد کنم میره داخل گوگل پلی میگه باید یه برنامه نصب کنی اما مینویسه تو کشور نیس چ کنم
    پاسخ:
    مشکلی ندارد، بدون نصب هیچ برنامه ای شماره مجازی ساخته شد:
    شماره مجازی رایگان
    سلام چرا هربار یه ایمیل جدید میخاد راهی وجود داره که بایه ایمیل بشه چند اکانت ساخت؟؟
    پاسخ:
    خیر
  • افراسیاب رحیمی
  • من یه شماره مجازی داشتم باهاش مدیر دوتا گروه بودم ولی گوشیمو عوض کردم الان میخوام از اون استفاده کنم ولی نمیشه چی کار کنم شماره رو هم یکی برام ساخت اونم 
    سلام، خسته نباشید من با نرم افزار اندروید این اپ کار میکنم شماره مجازی ساخته میشه اما نه میتونم باهاش تماس بگیرم نه به کسی تو تلگرام پیام بدم، میشه کمک کنید بکگگید چطوز باید این مشکل زو حل کنم؟؟؟
    سلام من همه این کارارو انجام میدم الن حدود یه  ماهی هس بهم شماره نمیده ینی حتی کد چیش شماره انتخابی شهر و مثلا 740 و میزنم ولی بازم  در اخر بهم شماره نمیده
    من هرچقدر صبر کردم اکانتم ساخته نشد. اخرشمـ دوباره اومد ازاول
    سلام من قسمت ثبت نام تو این سایت به مشکل میخورم گزینه sing up رو میزنم این پیام خطا میاد.
    Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance.
    این پیام یعنی چی هر کاری هم میکنم درست نمیشه قبلا درست کار میکرد الان اینطور شده .. لطفا راهنمایی کنید ...
    پاسخ:
    نظرات دیگر کاربران را نگاه کنید پاسخ داده شده است
    ببخشید ولی من هرچی سعی کردم دوباره وارد صفهم بشم اطلاعات را درست میدادم ولی وارد نمیشد میگفت رمز اشتباه هست
    سلام ببخشید در اون قسمتی ک کد قسمتی از امریکا رو باید زد ؛ برای من میزنه دو باره تلاش کن ...
    اگه کمک کنید ممنون میشم  
    پاسخ:
    سلام، یه کد همینجوری بزنید. مثلاً 500 یا 666 یا هر کد دیگه
    سلام و خسته نباشید چرا شماره ها غیر از تلگرام در شبکه های اجتماعی دیگه مثل اینستاگرام و... کار نمیکنه
    سلام من همه مراحل رو میرم حتی کد رو هم میدم ولی شماره نمیده
    اموزش رو هم بادقت خوندم

    پاسخ:
    سلام، قطعاً یه جای کار رو اشتباه انجام می دهید.
    الان تست کردم و همین طور که می بینید کد ارسال شد:
    شماره مجازی برای تلگرام
    سلام برا من که اصلا قسمت انتخاب شماره نمیاد
    چرا تو سایت گزینه  sign up وجود نداره. Login هست فقط
    پاسخ:
    وجود دارد. از لینک مقابل برای ورود به صفحه ثبت نام استفاده کنید: Sign Up Free
    سلام من نرم افزار textNow رو دانلود کردم و یه شماره مجازی ساختم ولی این مشاره خودکار حذف میشه بعد بروز رسانی کردم نرم افزارو دیگه اصلا باز نمیۺه چطوری میتونم از طریق سایت شماره رو دریافت کنم؟
    پاسخ:
    درود، در داخل پست ساخت شماره از طریق سایت آموزش داده شده است. آن را مطالعه نمایید
    سلام برای من کد وریفیکیشن تلگرام میاد ولی وقتی وارد میکنم جواب نمیده و وصل میشه 
    سلام چرا نمیشه برا اینستا استفاده کرد
    بلاک شدم و ازم شماره میخواد اما نمیخوام کسانی گه شمارمو دارن ببینن اینستامو پس مجبورم شماره مجازی بدم
    اما قبول نمیکنه چرا؟؟!!!!
    سلام خسته نباشین لینک دانلود نیس ک هر چی میگردم پیدا نمیکنم
    پاسخ:
    لینک دانلود چی نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!
    من اطلاعات رو میزنم میره تو سایت ولی ازم کد شهر رو نمیخواد!
    باید دوباره sing out کنم!!
    چند بار این کار رو کردم ولی کد نخواست و شماره ای هم نداد
    بعد وارد کردن کد منطقه این پی ام ظاهر شد ینی چه؟؟Please verify your account by completing the captcha below.
    پاسخ:
    این پیام به معنی این است که از شما خواسته می شود ثابت کنید که ربات نیستید، برای همین منظور بر روی I'm not a robot کلیک نمایید و اگر سوالی پرسید به آن پاسخ دهید
    سلام پس کده تلگرام چرا نمیاد واسم
    سلام-ایا میشه شماره مجازی دلخواه گرفت؟
    پاسخ:
    سلام، یعنی چی؟ به کشور دلخواه منظورتونه؟
    سلام من میخوام با استفاده از این روش تلگرام بریزم ولی شنیدم بعد یه مدت شماره ای که من میده رو ممکنه به کسه دیگه هم بده شما با این مورد برخورد کرده بودین؟ ممنون میشم زودتر جواب بدین
    پاسخ:
    درود
    دوست عزیز شما می توانید ورود 2 مرحله ای را برای اکانت خود فعال کنید. یعنی یه رمز تایید روی اکانت خود قرار داده تا اگر در آینده این شماره در دسترس فرد دیگری قرار گرفت نتواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند.
    موفق باشد.
    خسته نباشید تشکر
    سلام همه مراحل کامله اما رو مای اکانت هرچی کلیک میکنم شماره رو بهم نمیده
    سلام
    ایمیل میزنم ایراد میگیره نمیره
    سلام
    اگه میشه یه روش معرفی کنید که شماره مجازی که ساخته میشه، دست کسی نیفته و فقط برای ما باشه
    پاسخ:
    سلام
    برای این منظور باید هزینه کنید و شماره اختصاصی بخرید
    سلام خسته نباشید
    من هر چقدر توی سایت میخوام ثبت نام کنم همش این پیام رو میده
    Unknown error - Please try submitting again. If the problem continues contact Customer Care for assistance.

    میشه راهنماییم کنید؟
    پاسخ:
    درود. ترجمه متن:
    "خطای ناشناخته - لطفاً دوباره برای ارسال سعی کنید. اگر مشکل ادامه یافت، برای کمک با پشتیبانی تماس بگیرید."
    « پیشنهادهای موجود »
    - بررسی کنید که کدام قسمت از آموزش را اشتباه انجام دادید.
    - پس از پاک کردن کوکی مرورگر و به وسیله ی نرم افزار عبور از تحریم دوباره امتحان کنید.
    - ساعاتی دیگر تلاش کنید.
    چرا کد ارسال نمیشه؟؟؟؟!
    پاسخ:
    همین الان تست کردم. نتایج:
    1. کد ارسال شد.
    ساخت شماره مجازی
    2. توانستم در تلگرام ثبت نام کنم.
    آموزش ساخت شماره فیک برای ثبت نام در تلگرام
    سلام یه دنیا ممنون خیلی لازم داشتم
    سلام ببخشید بالا هم ب دوستمونم گفتین کوکی هارو حذف کنه و دوباره ثبت نام کنه میشه دوباره از همون ایمیلی ک استفادع کردیم دوباره استفاده کرد ؟؟ممنون میشم جواب بدین
    پاسخ:
    درود
    ببینید دوست من توی متن آموزش کامل توضیح دادم که نیاز به وارد کردن اطلاعات حقیقی ندارید برای ثبت نام در این سایت.
    پس هر بار کوکی مرورگر خود را پاک کرده و اقدام به ثبت نام مجدد با اطلاعات الکی در سایت نمایید
    باز هم تکرار میکنم که متن آموزش رو کامل و دقیق بخونید و سوالات بی جهت نپرسید، چون پاسخ داده نمی شود.
    موفق و پیروز باشید
    سلام من یدونه ساختم ولی ریپورته نمیشه واس کسی چیزی فرستاد درصورتی که ربات اسپم بوت میگه مشکلی نداره وشما آزادهستید
    پاسخ:
    بعضی از شماره ها ممکنه این مشکل رو داشته باشند. راه حلش اینه یکی دیگه بسازید. مثلاً من همین الان یکی ساختم و ریپورت نبود.
    آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام
    سلام میگم چگونه میتونیم چند تا شماره بسازیم

    پاسخ:
    درود. کوکی (Cookies) وبسایت را در مرورگر خود، پاک کرده و دوباره ثبت نام کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    در این وبگاه به ارائه جدیدترین روش های کسب درآمد و نحوه دریافت شارژ اپراتورهای داخل کشور میپردازیم. همچنین چگونگی به دست آوردن کد تخفیف سایت های خرید اینترنتی و آموزش های نایاب و اختصاصی را قرار می دهیم. آهنگ های خاطره ساز و بیاد ماندنی نیز برایتان فراهم کرده ایم. در صورتی که نیاز به آموزشی خاص دارید، از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مطلب مورد نظرتان به صورت پست ارسال شود. لطفاً ما را دنبال کنید

    کلمات کلیدی

    رمان جدید و بسیار زیبا

    دانلود رمان عاشقانه

    دانلود رمان بدون سانسور

    دانلود رمان

    گرفتن شارژ مجانی

    شارژ رایگان واقعی

    شارژ رایگان رایتل

    رمان جدید خارجی

    حذف اکانت اینستاگرام

    آموزش گرفتن شارژ آسان

    شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

    دریافت شارژ رایگان برای ایرانسل همراه اول و رایتل

    دانلود با لینک مستقیم

    کسب درآمد میلیونی

    شارژ رایگان همراه اول

    شارژ رایگان ایرانسل

    دریافت شارژ رایگان

    کدام ماه های تولد بیشترین سازگاری را با هم دارند

    فال و طالع بینی ماه های ازدواج عروس و داماد

    فال و طالع بینی عاشقانه ازدواج

    فال ازدواج عاشقانه 12 ماه سال

    فال ازدواج بر اساس ماه تولد شما

    طالع بینی ماه های ازدواج عروس وداماد

    طالع بینی ازدواج متولدین ماه ها با هم

    طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

    با چه متولد ماهی ازدواج کنیم بهتر است

    با متولدین کدام ماه ازدواج کنم بهتر است

    متن کامل رمان مردی به نام اوه

    رمان مردی به نام اوه

    دانلود رایگان رمان مردی به نام اوه

    آخرین نظرات